WROCŁAWSKI OŚRODEK SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH
|
Wrocław, dnia 9.06.2017r.
Prezydent, Burmistrz,
Wójt, Starosta
Miasta, Gminy, Powiatu
Prezes, Dyrektor
Przedsiębiorstwa
WOSP – 25/2017
Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „DEXTER” z Wrocławia zaprasza zainteresowane osoby do udziału w ogólnopolskim szkoleniu nt. „Prawo zamówień publicznych – krok po kroku.” , które odbędzie się w dniach 18-22 czerwca 2017 r. w Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR PLAZA" w Kołobrzegu.
Celem szkolenia jest uporządkowanie procedury prowadzenia postępowania zamówienia publicznego, wynikające z częstych nowelizacji ustawy oraz nieustających interpretacji i uzasadnień kontroli. Osobom wkraczającym w temat zamówień publicznych szkolenie pokaże co i w jakiej kolejności należy robić, a osobom zaawansowanym usystematyzuje wiedzę, aby w miarę możliwości nie popełniać błędów proceduralnych. Szkolenie pozwoli także zapoznać się z najnowszą linią orzeczniczą.
Program szkolenia obejmuje, krok po kroku, procedurę zamówienia publicznego, ze wskazaniem aktualnych na dzień szkolenia stanów prawnych.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
1. Stan prawny zamówień publicznych.
2. Podstawowe pojęcia z zakresu zamówień publicznych.
Zamówienia obronne, a zamówienia sektorowe po nowelizacji – nowe zasady.
3. Zakres podmiotowy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podmioty zobowiązane do stosowania ustawy Pzp. Nowy katalog wyłączeń.
4. Zasady udzielania zamówień publicznych:
wyłączenia przedmiotowe i ograniczenia stosowania ustawy,
zamówienia mieszane,
zamówienia udzielane w częściach,
obowiązek dzielenia na części.
5. Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi - „usługi społeczne".
Wartości od których obowiązują zamówienia społeczne oraz nowe zasady udzielania takich zamówień.
6. Procedura Zamówienia Publicznego:
regulamin zamówień,
komisja przetargowa,
zespół,
dialog techniczny,
plan zamówień.
7. Przykładowa procedura postępowania-procedura podstawowa, a procedura odwrócona:
opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
określenie kryteriów oceny ofert,
szacowanie wartości zamówienia,
wybór trybu postępowania,
przygotowanie protokołu z postępowania,
warunki udziału w postępowaniu,
wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. - na jakim etapie Wykonawcy składają oświadczenia i dokumenty w procedurze krajowej, a na jakim (JEDZ) w procedurze „unijnej. Jak należy wypełniać JEDZ i czego oczekiwać w treści JEDZ w związku z wymogami „unijnymi", a Rozporządzeniem w sprawie dokumentów, przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymogi formalne, wymagana treść SIWZ, przykładowe kryteria wyboru,
ogłoszenie postępowania,
termin składania wniosków, ofert - problemy związane z ogłoszeniami po nowelizacji,
udostępnienie, wyjaśnienia i zmiany treści specyfikacji - nowe zasady udostępniania SIWZ,
otwarcie ofert - nowe czynności po otwarciu ofert,
badanie i ocena ofert - procedura odwrócona, wzywanie do uzupełniania lub wyjaśniania,
wskazanie i wybór najkorzystniejszej oferty - zmiana sposobu informowania o wyborze najkorzystniejszej oferty,
czynności po wyborze najkorzystniejszej oferty. Nowe terminy na podpisanie umowy w trybach „krajowych".
umowa - nowy katalog dopuszczalnych zmian umowy,
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.
8. Seminarium. Warsztaty.
Metody i techniki szkoleniowe: wykład połączony z prezentacją multimedialną, dyskusja, pytania i odpowiedzi.
Szczegółowy zakres tematyki zajęć oraz materiały szkoleniowe przekażemy Państwu przed rozpoczęciem szkolenia.
Wykładowcą na szkoleniu będzie:
mgr inż. Krzysztof Błachut – wykładowca na studiach podyplomowych; Ekspert Programu Konsultant Funduszy Europejskich (Akredytacja nr 085/PKFE/10/2007); Arbiter (do grudnia 2007 roku) z listy arbitrów Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (decyzja Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych nr UZP/20/LA/5544/04); praktyk w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienia publiczne; współautor wielu książek z tematyki zamówień publicznych – ostatnio wydana książka „Zamówienia publiczne - ścieżki postępowania”, Wydawnictwo Marciszewski, Wrocław 2013 ( ISBN 978-83-936934-0-5).
Warunki organizacyjno – finansowe
Przyjazd i zakwaterowanie uczestników szkolenia w dniu 18 czerwca. Zajęcia rozpoczynają się o godz.9.00 w dniu 19 czerwca.
Uczestnicy szkolenia mają zagwarantowane 4 noclegi w Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR PLAZA" w Kołobrzegu w pokojach 1- lub 2-osobowych (łazienka, wc, radio, telewizor z programem satelitarnym), a także wyżywienie (od śniadania w dniu 19 czerwca do obiadu w dniu 22 czerwca).
W hotelu uczestnicy mogą skorzystać z restauracji z kawiarnią, baru, klubu nocnego, letniego ogrodu,a także z centrum SPA & Wellness, centrum zdrowia, bilarda, solarium, siłowni. W hotelu znajduje się także sklepz biżuterią i pamiątkami, parkingi, oraz garaże podziemne. Dla gości hotelowych możliwość korzystania bezpłatniez basenu krytego i zewnętrznego, jaccuzi i sauny. W czasie wolnym od zajęć przewidziano także możliwość zwiedzania okolicy.
Ogólny koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi:
1490 złotych plus 23% vat (słownie:jeden tysiąc czterysta dziewięćdziesiąt złotych)–w pok. 2-osobowym
1890 złotych plus 23% vat (słownie: jeden tysiąc osiemset dziewięćdziesiąt złotych)–w pok. 1–osobowym
Kwotę za uczestnictwo w szkoleniu prosimy przekazać do dnia 11 czerwca 2017 r. na konto:
WOSP "DEXTER" PKO BP S.A. – III O/Wrocław nr 11 1020 5242 0000 2302 0024 8633
W przypadku zapłaty za szkolenie ze środków publicznych w wysokości co najmniej 70% kosztu szkolenia, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29 Ustawy o podatku od towarów i usług (vat) oraz po dostarczeniu stosownego oświadczenia - opłata za szkolenie zwolniona jest z podatku vat.
Wypełnioną kartę uczestnictwa prosimy przekazać pocztą, faksem lub e-mailem
w terminie do dnia 11.06.2017r. na adres:
Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „Dexter” 51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4 tel./fax. 71 324 11 71, tel. kom. 601 74 22 00 lub 723 96 67 77, e-mail: wosp@dexter.com.pl www.dexter.com.pl |
Adres hotelu w którym odbędzie się szkolenie:
Centrum Zdrowia i Wypoczynku IKAR PLAZA, 78-100 Kołobrzeg ul. Wschodnia 35, tel. (+48) 094 713 60 22, fax (+48) 094 352 34 81, e-mail: plaza@ikar-centrum.pl, www.ikar-plaza.pl, www.ikar-plaza.eu
Znakomita lokalizacja hotelu (60 metrów od morza) gwarantuje przepiękny widok na morze zapewniając tym samym doskonałe warunki wypoczynku i rekreacji. Dojazd do hotelu autobusem miejskim nr 4 lub 8 z centrum Kołobrzegu lub taksówką. Hotel znajduje się około 4 km od dworca PKP.
O zakwalifikowaniu uczestników decyduje kolejność wpływu karty uczestnictwa i wpłata pieniędzy na konto. Jednocześnie informujemy, że nie wysyłamy pisemnych potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia, jedynie w przypadku braku miejsc zostanie wysłana pisemna odmowa i zwrot pieniędzy. W przypadku nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni od daty rozpoczęcia szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora, zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów szkolenia. Fakturę VAT za udział
w szkoleniu uczestnicy otrzymają w ostatnim dniu zajęć.
Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu.
Elektroniczny system obsługi firmy © 2003-2024 IntraDom network Licencja dla: WOSP "Dexter" - Zygmunt Kocz |