Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych Dexter

WROCŁAWSKI OŚRODEK SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH
"DEXTER"

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4. Tel./fax (071)-324-11-71, tel. kom. (0601)-74-22-00
Regon 930546785, NIP 895-100-29-94

STRONA GŁÓWNA OSTATNIE SZKOLENIA NASI PARTNERZY KONTAKT

UWAGA!
Ta oferta znajduje się w archiwum i jest nie aktualna. Aktualne oferty można zawsze znaleźć na stronie głównej WOSP Dexter.
 
 Powrót do galerii
 


Untitled Document

Wrocław, dnia 9.04.2018r.

Prezydent, Burmistrz,
Wójt, Starosta
Miasta, Gminy, Powiatu
Prezes, Dyrektor
Przedsiębiorstwa

WOSP – 8/2018


Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „DEXTER” z Wrocławia zaprasza zainteresowane osoby do udziału w ogólnopolskim szkoleniu nt. „Prawo zamówień publicznych – wybór wykonawcy - krok po kroku., które odbędzie się w dniach 13-17 maja 2018 r. w Centrum Zdrowia i Wypoczynku "IKAR PLAZA" w Kołobrzegu.


Celem szkolenia jest uporządkowanie procedury prowadzenia postępowania zamówienia publicznego. Osobom wkraczającym w temat zamówień publicznych szkolenie pokaże co i w jakiej kolejności należy robić, a  osobom zaawansowanym usystematyzuje wiedzę, aby w miarę możliwości nie popełniać błędów proceduralnych. Na szkoleniu zostanie omówiona tematyka elektronizacji zamówień w procedurze udzielania zamówienia publicznego – bez rewolucji i emocji.

Program obejmuje, krok po kroku, procedurę zamówienia publicznego, ze wskazaniem aktualnych na dzień szkolenia stanów prawnych obejmujących także elektronizację procedury.
Nie mniej istotne będzie wskazanie na procedury zamówień do 30 000 euro z uwzględnieniem Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (przykładowe regulaminy).
Bardziej szczegółowo omówione zostaną wrażliwe elementy procedury jak opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości oraz kryteria oceny ofert.
Zajęcia prowadzone są systemem mentoringu. Każdy dzień rozpoczyna się wykładem systematyzującym podstawowe pojęcia, a następnie – w ramach przekazywanej wiedzy – uczestnicy mogą aktywnie uczestniczyć w  zajęciach.
W przyjętym systemie zajęcia nie są sztucznie dzielone na dni i godziny, a program jest programem ramowym, w którym zakres tematyczny może ulec zmianie, w zależności od potrzeb uczestników, gwarantując jednocześnie realizację ramowego minimum programowego w  zakresie merytorycznym.


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

1.Stan prawny ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


2.Podstawowe definicje ustawy Pzp.

3.Zasady ustawy Pzp.
Zasada proporcjonalności w literaturze oraz linii orzeczniczej. Omówienie przypadków dotyczących zasady proporcjonalności.
Przesłanka „proporcjonalności" potencjału technicznego w stosunku do przedmiotu zamówienia. Wykazanie, że podjęte działania są adekwatne i  konieczne do osiągnięcia wybranego celu. Przydatność i niezbędność zastosowanych ograniczeń do osiągnięcia celów postawionych przez zamawiającego.

4.Regulaminy udzielania zamówień z uwzględnieniem wartości podprogowych oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
Omówienie przykładowych zapisów regulaminu.

5.Procedura udzielania zamówień.
Procedura w  trybie przetargu nieograniczonego.
Elektronizacja zamówień w  procedurze udzielania zamówienia publicznego – bez rewolucji i emocji.

6.Opis przedmiotu zamówienia
Omówienie przykładów opisu przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych, dostaw sprzętu informatycznego.

7.Szacowanie wartości zamówienia.
Zasady szacowania robót budowlanych. Dopuszczalność dzielenia zamówienia w  zakresie wartości zamówienia, obowiązek dzielenia przedmiotu zamówienia. Wartość zamówienia, a wydzielone jednostki organizacyjne zamawiającego.

8.Kryteria oceny ofert.
Omówienie przykładowych kryteriów oceny ofert.

9.Umowy w zamówieniach publicznych.
Dopuszczalność zmian umów.


Metody i techniki szkoleniowe: Zajęcia prowadzone są systemem mentoringu. Każde zagadnienie rozpoczyna się wykładem systematyzującym podstawowe pojęcia, a  następnie – w ramach przekazywanej wiedzy – uczestnicy aktywnie uczestniczą w zajęciach. Materiały szkoleniowe przekażemy Państwu przed rozpoczęciem zajęć.

Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.


Wykładowcą na szkoleniu będzie:


mgr inż. Krzysztof Błachut – wykładowca na studiach podyplomowych; Ekspert Programu Konsultant Funduszy Europejskich (Akredytacja nr 085/PKFE/10/2007); Arbiter (do grudnia 2007 roku) z listy arbitrów Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (decyzja Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych nr  UZP/20/LA/5544/04); praktyk w zakresie przygotowania i  przeprowadzenia postępowania o zamówienia publiczne; współautor wielu książek z tematyki zamówień publicznych – ostatnio wydana książka „Zamówienia publiczne - ścieżki postępowania”, Wydawnictwo Marciszewski, Wrocław 2013 ( ISBN 978-83-936934-0-5).


Warunki organizacyjno – finansowe


Przyjazd i zakwaterowanie uczestników szkolenia w dniu 13 maja. Zajęcia rozpoczynają się o godz.9.00 w dniu 14 maja.
Uczestnicy szkolenia mają zagwarantowane 4 noclegi w Centrum Zdrowia i  Wypoczynku "IKAR PLAZA" w Kołobrzegu w pokojach 1- lub 2-osobowych (łazienka, wc, radio, telewizor z programem satelitarnym), a także wyżywienie (od śniadania w dniu 14 maja do obiadu w dniu 17 maja).
W hotelu uczestnicy mogą skorzystać z  restauracji z kawiarnią, baru, klubu nocnego, letniego ogrodu, a  także z centrum SPA & Wellness, centrum zdrowia, bilarda, solarium, siłowni. W hotelu znajduje się także sklep z biżuterią i  pamiątkami, parkingi, oraz garaże podziemne. Dla gości hotelowych możliwość korzystania bezpłatnie z basenu krytego i zewnętrznego, jaccuzi i sauny. W czasie wolnym od zajęć przewidziano także możliwość zwiedzania okolicy. Istnieje możliwość przyjazdu w  godzinach przedpołudniowych i zakwaterowania ( w przypadku wolnych pokoi), a także rezerwacji dodatkowych noclegów przed i po szkoleniu za dodatkową odpłatnością.


Ogólny koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi:


1490 złotych (słownie:jeden tysiąc czterysta dziewięćdziesiąt złotych)–w pok. 2-osobowym

1890 złotych (słownie: jeden tysiąc osiemset dziewięćdziesiąt złotych)–w pok. 1–osobowym

Kwotę za uczestnictwo w szkoleniu prosimy przekazać do dnia 7 maja 2018 r. na konto:


WOSP "DEXTER" PKO BP S.A. – III O/Wrocław nr 11 1020 5242 0000 2302 0024 8633


Wypełnioną kartę uczestnictwa prosimy przekazać pocztą, faksem lub e-mailem w terminie do dnia 7.05.2018r. na adres:

Wrocławski Ośrodek Szkoleń Profesjonalnych „Dexter”

51-354 Wrocław, ul. Inflancka 3/4

tel./fax. 71 324 11 71, tel. kom. 601 74 22 00

lub 723 96 67 77, e-mail: wosp@dexter.com.pl

www.dexter.com.pl


Adres hotelu w którym odbędzie się szkolenie:


Centrum Zdrowia i Wypoczynku IKAR PLAZA, 78-100 Kołobrzeg ul. Wschodnia 35, tel. (+48) 094 713 60 22, fax (+48) 094 352 34 81, e-mail: plaza@ikar-centrum.pl, www.ikar-plaza.pl, www.ikar-plaza.eu


Znakomita lokalizacja hotelu (60 metrów od morza) gwarantuje przepiękny widok na morze zapewniając tym samym doskonałe warunki wypoczynku i  rekreacji. Dojazd do hotelu autobusem miejskim nr 4 lub 8 z centrum Kołobrzegu lub taksówką. Hotel znajduje się około 4 km od dworca PKP.

O zakwalifikowaniu uczestników decyduje kolejność wpływu karty uczestnictwa i wpłata pieniędzy na konto. Jednocześnie informujemy, że nie wysyłamy pisemnych potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia, jedynie w  przypadku braku miejsc zostanie wysłana pisemna odmowa i zwrot pieniędzy. W przypadku nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni od daty rozpoczęcia szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora, zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów szkolenia. Fakturę VAT za udział
w szkoleniu uczestnicy otrzymają w ostatnim dniu zajęć.



Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu.



Pobierz kartę uczestnictwa w formacie PDF


Elektroniczny system obsługi firmy © 2003-2024 IntraDom network
Licencja dla: WOSP "Dexter" - Zygmunt Kocz